Daha fazla perakendecinin ve markanın, alışveriş yapanların ürünlerine daha fazla güven duymasını ve daha rekabetçi olmasını sağlamak için dijital ürün pasaportu çalışmalarına önemli yatırımlar yapmaya başlamasını bekliyorum.
Vizyonumuz, 1 milyar tüketiciyi, bunların etkilerini bilmeleri ve gezegen ve gelecek nesiller için daha iyi seçimler yapmaları konusunda güçlendirmektir.
Degerlerimiz
Her zaman problem çözme zihniyetine sahip olun
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Her temas noktasında olağanüstü müşteri deneyimi sunun
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Topluma ve çevreye önem verin
YARDIMCI OL
Mentorluk ve tanınma yoluyla birbirinize destek olun ve özen gösterin
İŞBİRLİĞİ
Hibrit ve uzaktan çalışma ortamında verimli çalışın
MÜKEMMELLİK İÇİN ÇALIŞMAK
Sürekli gelişmek ve daha iyi başarısız olmak için bir zihniyete sahip olun
Küresel olarak kim ne dedi?
Pippa Stephens
Dijital ürün pasaportları geleceğin ürünüdür ve müşterilerimizin seçili mağazalarımızdaki benzersiz QR kodları ile etkileşime girme fırsatını memnuniyetle karşılıyoruz.
Richard Price
DPP, tüm ürün bilgilerinin saklanacağı ve ayrı ayrı ürünlere ilişkin bilgilere bağlantı verecek ayrı bir koda sahip bir veritabanına ihtiyaç duyacaktır.
Lee Metters
Dijital Ürün Pasaportu’nun amacı, tedarik zinciri işletmeleri ve halk için “şeffaflığı artırması” beklenmektedir. Ayrıca Avrupa Birliği ve üye Devlet mevzuatının ” ürünlerin izlemesini” kolaylaştırmaktır.
Angela Skujins
Avrupa Birliği’nin öncülük ettiği şeffaflık verilerinin dağıtımı için yeni ortaya çıkan bir format olan DPP aracılığıyla ürün düzeyinde sürdürülebilirlik bilgilerine erişimin artması, tüketicilerin bir markaya olan güvenini ve ürünlerine yönelik satın alma niyetini artırabilir.
Maria Cristina Pavarini
Dijital Ürün Pasaportu, moda ürünlerinin yeniden kullanımına ve geri dönüştürülmesine odaklanarak döngüsel ekonomiyi teşvik eder.